مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-06اجتماعي

آماده باش 60 اکیپ راهداری در طرح راهداری زمستانی گیلان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از آماده باش 542 نیروی انسانی راهدار در قالب 60 اکیپ راهداری خبر داد و گفت: 359 دستگاه ماشین آلات سبک، - نیمه سنگین و سنگین در راهداری زمستانی امسال در تمامی راهدارخانه های ثابت و سیار مستقر خواهند شد.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از آماده باش 542 نیروی انسانی راهدار در قالب 60 اکیپ راهداری، 57 اکیپ عملیاتی و سه اکیپ پشتیبانی در طرح راهداری زمستانی امسال خبر داد و اظهار کرد: در طرح راهداری زمستانی امسال 39 راهدارخانه ثابت و 18 راهدارخانه سیار جانمایی شده است.

وی افزود: همچنین 359 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در راهداری زمستانی امسال در تمامی راهدارخانه های ثابت و سیار مستقر خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه 244 دستگاه از این ماشین آلات، دستگاه های عملیاتی هستند، تصریح کرد: 51 دستگاه کمک دار و 64 دستگاه دیگر نیز به عنوان پشتیبان تعیین شده اند.

مرادی، در توضیح وضعیت ناوگان راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، تصریح کرد: پس از سال 98 از محل منابع استانی و ملی حدود 17 دستگاه به ناوگان سنگین راهداری گیلان همچون لودر، گریدر و بیل مکانیکی افزوده شد؛ همچنین سال گذشته نیز یک دستگاه بیل مکانیکی تهیه کردیم، اما امسال با توجه به مشکلات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 60 اکیپ راهداری در طرح راهداری زمستانی گیلان

آماده باش 60 اکیپ راهداری در طرح راهداری زمستانی گیلان